Пошуковий запит: (<.>A=Білявська Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Білявська Ю. В. Використання бенчмаркінгу в операційному процесі туристичного підприємства [Електронний ресурс] / Ю. В. Білявська // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_2_13
|
2. |
Білявська Ю. В. Формування збалансованої організаційної культури підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / Ю. В. Білявська // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2014. - Вип. 45. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2014_45_18
|
3. |
Білявська Ю. В. Екологічний менеджмент підприємства [Електронний ресурс] / Ю. В. Білявська // Економіка України. - 2016. - № 4. - С. 104-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2016_4_11 В Україні спостерігається тенденція, коли підприємства неохоче впроваджують систему екологічного менеджменту та екологічну політику, тому що не оцінюють позитивні моменти від результатів такої роботи. Впровадження екологічної політики в діяльність підприємств є засобом екологічної модернізації, оскільки дозволить українським підприємствам підвищити ефективність роботи з охорони навколишнього середовища, результативніше планувати природоохоронні заходи, контролювати дотримання вимог природоохоронного законодавства, знизити ймовірність виникнення аварійних ситуацій. Огляд наукових джерел свідчить про те, що проведені дослідження з цієї проблеми дуже різнопланові, тому їх результати не завжди можуть бути імплементовані в діяльність вітчизняних підприємств. Сьогодні у зв'язку з високим рівнем забруднення навколишнього середовища екологічна складова діяльності підприємств стає частиною їхнього іміджу і починає впливати на його позиції на ринку. Крім отримання прямого ефекту від впровадження екологічної політики на підприємствах, це дозволяє йому добитися більших успіхів на ринках збуту. В останні роки у світовому бізнесі питанням соціальної відповідальності та професійної етики приділяється надзвичайна увага. Нами зроблено висновок про низький рівень впровадження системи екологічного менеджменту за стандартом ISO 14001 у діяльності підприємств України. Подібно до загальної економічної діяльності підприємства, природоохоронна діяльність та функціонування екологічної системи періодично потребують коригування і вдосконалення. Екологічна політика повинна бути спрямована на пропагування екологічних знань і розвиток культури сталого споживання, зменшення витрат енергетичних, водних та інших ресурсів, раціональне управління матеріальними ресурсами та утилізацією відходів.
|
4. |
Борткевич О. П. Місце стронцію ранелату в.т ерапії при остеоартрозі: нові спостереження та.сучасні клінічні дані [Електронний ресурс] / О. П. Борткевич, Ю. В. Білявська // Український ревматологічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urj_2013_3_14
|
5. |
Білявська Ю. Матричний підхід до визначення життєвого циклу бренду [Електронний ресурс] / Ю. Білявська // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 4. - С. 68–80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_4_7 Проаналізовано підходи до трактування сутності бренду. Запропоновано авторську концепцію визначення стадії життєвого циклу бренду. Показники ефективності діяльності підприємства та рівня досконалості бренду згруповано за методами експертного оцінювання. Надано основні рекомендації щодо підвищення результативності бренду.
|
6. |
Білявська Ю. В. Формування кодексу організаційної культури підприємства торгівлі [Електронний ресурс] / Ю. В. Білявська // Молодий вчений. - 2015. - № 10(1). - С. 87-90 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_10(1)__21
|
7. |
Білявська Ю. В. Підходи до побудови механізму формування організаційної культури підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / Ю. В. Білявська // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 4. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_4_17
|
8. |
Білявська Ю. В. Побудова алгоритму процесу змін управління виробництвом на підприємстві [Електронний ресурс] / Ю. В. Білявська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(1). - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8(1)__16
|
9. |
Білявська Ю. В. Регулювання електронної комерції в Україні [Електронний ресурс] / Ю. В. Білявська // Молодий вчений. - 2016. - № 10. - С. 336-339 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_10_78
|
10. |
Білявська Ю. В. Формування та імплементація екологічної політики на підприємстві [Електронний ресурс] / Ю. В. Білявська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2015. - Вип. 10(1). - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_10(1)__19
|
11. |
Коваленко В. М. Спадкоємність та ефективність терапії ювенільного ідіопатичного артриту: напрямки персоніфікованої терапії [Електронний ресурс] / В. М. Коваленко, Л. І. Омельченко, О. Б. Яременко, Т. В. Марушко, Л. Ф. Богмат, О. М. Муквіч, Я. Є. Бойко, О. О. Гарміш, М. Б. Джус, Ю. В. Білявська // Український ревматологічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urj_2016_2_3 Ювенільний ідіопатичний артрит (ЮІА) становить групу клінічно гетерогенних, аутоімунних розладів у дітей, що характеризуються хронічним запаленням суглобів. Раннє виявлення та лікування ЮІА спрямоване на те, щоб зменшити вираженість запалення і запобігти розвитку ускладнень. На жаль, багато питань, пов'язаних із лікуванням пацієнтів, залишаються без відповіді, зокрема, щодо впровадження імунобіологічної терапії та алгоритму переведення дітей у дорослу категорію. Розглянуто рекомендації щодо діагностичних критеріїв і терапевтичні підходи лікування пацієнтів із ЮІА. Представлені пропозиції щодо настанови і протоколу можуть забезпечити персоналізацію лікування при ЮІА.
|
12. |
Борткевич О. П. Оновлені підходи до лікування ревматичних хвороб у жінок в період вагітності та лактації [Електронний ресурс] / О. П. Борткевич, Ю. В. Білявська, В. В. Корендович // Український ревматологічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 25-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urj_2016_2_5 Представлено огляд літератури щодо особливостей ведення вагітних пацієнток ревматологічного профілю, а також ефективності й безпеки протиревматичної терапії у період вагітності й лактації. Активність основного захворювання вагітних може зростати, що є фактором ризику несприятливих наслідків для матері та майбутньої дитини та потребує належної корекції лікування. Менеджмент ревматичних хвороб у період вагітності й лактації обмежується кількома відносно безпечними препаратами та грунтується на тісній співпраці ревматологів, акушер-гінекологів та іноді лікарів інших спеціальностей.
|
13. |
Борткевич О. П. Ефективність препарату Піаскледин® 300 у хворих на первинний остеоартроз колінних та кульшових суглобів [Електронний ресурс] / О. П. Борткевич, В. В. Корендович, Ю. В. Білявська // Український ревматологічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urj_2016_4_8
|
14. |
Ромат Є. В. Гейміфікація та її сприйняття поколінням "Z" [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, Ю. В. Білявська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2020. - № 17. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2020_17_6
|
15. |
Білявська Ю. Кібербезпека та захист інформації під час пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / Ю. Білявська, Н. Микитенко, Я. Шестак // Товари і ринки. - 2021. - № 1. - С. 34-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2021_1_5 Зроблено огляд світових тенденцій кіберзлочинності, а також її географії та світових брендів, що зазнали найбільших збитків від неї. Досліджено структуру злочинів у сфері використання електронно-обчислювальних машин, систем та комп'ютерних мереж і мереж електрозв'язку. Сформовано "портрет" сучасного кібер-злочинця. Узагальнено категорії жертв та типи кібератак в Україні, що спричинені пандемією COVID-19. Проведено й опрацьовано результати онлайн-опитування щодо впливу COVID-19 на кібербезпеку підприємства. Сформовано модель й обурунтовано рекомендації з дотримання кібербезпеки підприємства в умовах COVID-реальності.
|
16. |
Білявський В. М. Вплив пандемії COVID-19 на розвиток вендингового бізнесу [Електронний ресурс] / В. М. Білявський, Ю. В. Білявська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2021. - № 20. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2021_20_7
|
17. |
Микитенко Н. В. Детермінанти споживчої поведінки в умовах пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / Н. В. Микитенко, Ю. В. Білявська // Проблеми економіки. - 2021. - № 3. - С. 175-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2021_3_24 Мета роботи - виявлення типових детермінант споживчої поведінки за умов пандемії COVID-19 і визначення сучасних споживчих тенденцій і пріоритетів у процесі придбання товарів. Проведено ідентифікацію головних змін у поведінці сучасних споживачів підприємств торгівлі та з'ясовано, як змінилися їх переваги щодо купівлі товарів. Визначено споживчу поведінку як складний соціально-економічний феномен, який перебуває на стику багатьох наук і в якому акумулюється цілий спектр детермінант. Ідентифіковано ключові чинники, які детермінують споживчу поведінку за умов пандемії COVID-19. Підтверджено, що нинішня пандемія та пов'язана з нею рецесія економіки позначаються на чутливості до економічного фактору, розшаровуючи споживачів на 4 типи: вразливі, консерватори, оптимісти та вимушені аскети. Обгрунтовано появу нової моделі покупця - діджитал-споживача. Виявлено тенденцію значного збільшення в 2020 р. обсягу споживчого кошика та зменшення частоти покупок з орієнтиром на задоволення первинних людських потреб. Визначено нові тренди споживчої поведінки: ставка на домашнє готування та споживання їжі вдома, здоровий спосіб життя, захист здоров'я та відчуття власної безпеки та безпеки своїх рідних. Увагу приділено огляду товарних категорій, яким віддає перевагу сучасний споживач. Доведено погіршення психологічної стабільності споживачів і підвищення рівня напруги та конфліктності в процесі обслуговування в торговельних точках. Узагальнено особливості еволюції споживчих настроїв за етапами світового розвитку пандемії COVID-19. Обгрунтовано можливості, які відкриває пандемія для сучасного споживача та процесу споживання в цілому.
|
18. |
Білявська Ю. Фахівець епохи інновацій: сценарії розвитку ринку праці [Електронний ресурс] / Ю. Білявська, В. Варава // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2022. - № 3. - С. 35-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2022_3_5
|
19. |
Білявська Ю. Кібербезпека та кібергігієна: нова ера цифрових технологій [Електронний ресурс] / Ю. Білявська, Я. Шестак // Товари і ринки. - 2022. - № 3. - С. 47-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2022_3_6
|
20. |
Білявська Ю. В. Якість торговельного обслуговування як елемент операційної системи підприємства [Електронний ресурс] / Ю. В. Білявська, Ю. О. Силкіна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2017. - Вип. 22(1). - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_22(1)__21
|
| |